De klant staat centraal bij Trilec. Onze 200 medewerkers stellen alles in het werk om een professionele service aan te bieden en een bevoorrechte relatie uit te bouwen met onze klanten. Wij zorgen dat we op de hoogte blijven van elke technologische ontwikkeling en innovatie en dragen de menselijke factor hoog in ons vaandel.  

Onze medewerkers

Service is niet voor niets één van onze kernwaarden. Om die reden hebben we een uitgebreid team klaarstaan dat u op elk ogenblik advies kan geven bij de aankoop van het juiste materiaal of de geschikte verlichting.  

Met al je vragen kan je terecht in één van de 15 filialen.

Ons team bestaat uit verschillende commerciële adviseurs, technische medewerkers aan de toonbank alsook verlichtingsadviseurs. De commerciële adviseurs hebben een technisch-commerciële achtergrond en helpen met hun deskundig advies bij de keuze van de juiste producten.  

Al onze medewerkers zijn ook steeds telefonisch of via e-mail bereikbaar tijdens de gewone werkuren.

Opleidingen

Onze medewerkers worden voortdurend bijgeschoold om de klant optimaal te kunnen bijstaan.  

Voor onze trouwe klanten organiseren we regelmatig vervolmakingscursussen. In een sector in continue verandering is een regelmatige bijscholing een noodzaak, zowel op technisch vlak als informatief, bijvoorbeeld op het vlak van nieuwe en adequate regelgeving.

Wij engageren ons om in te staan voor een permanente en stabiele ondersteuning door middel van coaching, opleidingen en product voorstellingen aan onze medewerkers en onze klanten.

Advies & Ondersteuning

De klant staat centraal bij Trilec. Onze 200 medewerkers stellen alles in het werk om een professionele service aan te bieden en een bevoorrechte relatie uit te bouwen met onze klanten. Wij zorgen dat we op de hoogte blijven van elke technologische ontwikkeling en innovatie en dragen de menselijke factor hoog in ons vaandel.  

Onze medewerkers

Service is niet voor niets één van onze kernwaarden. Om die reden hebben we een uitgebreid team klaarstaan dat u op elk ogenblik advies kan geven bij de aankoop van het juiste materiaal of de geschikte verlichting.  

Met al je vragen kan je terecht in één van de 15 filialen.

Ons team bestaat uit verschillende commerciële adviseurs, technische medewerkers aan de toonbank alsook verlichtingsadviseurs. De commerciële adviseurs hebben een technisch-commerciële achtergrond en helpen met hun deskundig advies bij de keuze van de juiste producten.  

Al onze medewerkers zijn ook steeds telefonisch of via e-mail bereikbaar tijdens de gewone werkuren.

Opleidingen

Onze medewerkers worden voortdurend bijgeschoold om de klant optimaal te kunnen bijstaan.  

Voor onze trouwe klanten organiseren we regelmatig vervolmakingscursussen. In een sector in continue verandering is een regelmatige bijscholing een noodzaak, zowel op technisch vlak als informatief, bijvoorbeeld op het vlak van nieuwe en adequate regelgeving.

Wij engageren ons om in te staan voor een permanente en stabiele ondersteuning door middel van coaching, opleidingen en product voorstellingen aan onze medewerkers en onze klanten.