Word klant

Een account aanmaken

Vraag je account aan via onderstaande link. Vul je gegevens in en onze medewerkers
in het dichtsbijzijnde filiaal nemen zo snel mogelijk contact op.

Wij zijn een B2B organisatie, waar uitsluitend professionelen kunnen kopen.

Ben je al Trilec klant en wil je graag toegang tot ons online bestelplatform Triconnect
Vraag hier je login aan en we bezorgen je een gebruikersnaam en paswoord.

Nog geen klant?Al klant maar nog
geen Triconnect

Veelgestelde vragen

Welke software kan via API’s geïntegreerd worden ?

Integratie is mogelijk via API met volgende software :Handsoft-SAP-Pienon-Cafca-Bouwsoft-CPS-Jorosoft-Robaws-Akti

Bestellen

Engagement?

Trilec is een bedrijf die heel veel belang hecht aan menselijke waarden. Iedereen kent iedereen. Inzet, engagement en motivatie worden gewaardeerd. Wij bieden de beste service aan onze klanten in een gemoedelijke sfeer.

Samenwerken

Zit je ergens mee of heb je een suggestie?

Contacteer je filiaal of vul dit formulier in.

Dienst na verkoop

Zijn jullie een familiebedrijf?

Ja, Trilec is een Belgisch familiebedrijf. Het grootste familiebedrijf in de electrogroothandel. Het bedrijf wordt gerund door Annemie en haar broer Philippe Meert.

Samenwerken

Geven jullie ondersteuning bij het uitwerken van verlichtingsstudie?

Ja, in elk filiaal hebben we minstens één verlichtingsspecialist.

Dienst na verkoop

Welke technische ondersteuning kan ik krijgen?

Welkom in één van onze filialen en kom ons uitdagen! We helpen je graag verder of verwijzen je door naar één van onze specialisten. We zorgen ervoor dat onze medewerkers permanent bijgeschoold worden. In elk filiaal organiseren we ook info-momenten voor klanten.

Dienst na verkoop

Kan ik met bancontact betalen?

Ja, je kan in onze filialen met bancontact betalen. Betalen met cash en kredietkaarten is niet mogelijk.

Betalen

Krijg ik onmiddellijk een lopende rekening?

Neen, enkel na een doorlichting van je solvabilitiet kan je een lopende rekening bekomen.

Betalen

Wat is de leveringstermijn?

Onze filialen hebben een breed gamma op voorraad. Is dit niet het geval dan gelden volgende leveringsvoorwaarden: • In voorraad in onze hoofdzetel: de bestelling is de volgende dag beschikbaar in het filiaal of dezelfde nacht in de nachtkluis. • Niet in voorraad dan is de leveringstermijn afhankelijk van onze leveranciers en jouw filiaal kan de nodige informatie verschaffen.

Leveren

Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Je kan je bestellingen laten leveren in:

• Het filiaal

• De nachtkluis (24/24 - 7/7 toegankelijk) via een persoonlijke code

• Bij je thuis • Leveren op een werf

Leveren

Hoe krijg ik toegang tot Triconnect?

Als professionele klant kan je hier je toegang aanvragen. Na controle van je gegevens nemen we contact op.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen ?

Je kan per mail, telefonisch, per brief en via onze Triconnect (online bestelplatform) bestellen.

Bestellen

Kan iemand bij mij langskomen?

Ja, klanten krijgen op hun verzoek bezoek van één van onze adviseurs.

Klant worden

Kan ik als particulier aankopen?

Neen, wij verkopen enkel aan professionele klanten en zijn een betrouwbare groothandel.

Klant worden

Hoe word ik klant?

Je vult het invulformulier ‘Klant worden' in op de website. We nemen zo snel mogelijk contact op, of je bent van harte welkom in één van onze filialen waar we terwijl we genieten van een koffie bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Klant worden